Tuesday, October 6, 2009

iklan yg mampu wat i tersenyum..

aku senanya terpikat ngan silkygirl pun iklan yg latest ya...alaa yg... "cantek neck..lace"

terus pmpn ya tarit gereknya to meet her mom...
apa yg polah aku rasa lucu nak..when tat guy tell her misunderstood gf this..

"mak saye cakap, kalau mau tgk rupe isteri bila dia tua nanti, tengok rupe mak die..lepas saya tgk mak awak tadi, senang hati saya.."

haha..mesti takut tahap cipan mak mak di luar nun diat iklan ya..(hehe bagi mak2 yg sensitip la nak..) abiss kenak judge x tentu pasal haha...cian cikgu wahieda mun cmtok..alahai ne mok polah nak..sapa soh jadi mak ^__^

mun gia, so girls..kta perlu bersedia jd the best mom n the sexiest mum alive in future..okeh..mesti
jd mummy yg angun bergaya....wink!! come, tgk mummy yg bleh dkatakan bergaya, sweet n always look stunning~~(number ya x means mereka2 ini dalam ranking..just a list jak)1. Victoria Beckham (nya tok nang fashionable mother lah..sampey nya bleh jaga penampilan lakinya n all her son...salute!!)
2. Jessica alba...bleh la tahan..3.Katie Holmes..sweet mcm miak jakk..
4. Heidi Klum the supermodel..ada anak 3 dah wei..p lm pic tok nya nampak tua..cba diat tem nya jadi model victorias secret..
5. Nora Danish..mummy yg sentiasa namapak cute d mataku..go for pu3!!
6. Erra Fazira...always presentable..n looks so sweet..i love her wigs haha
7. Rita Rudaini..ayu n manis jak...
8.Vanida Imran..mummy yg terserlah keaslian wjhnya..pmpn melayu terakhir..itam manis~


hmmm...jgn dah kwaen alu xberesep gik..kdg2 aku heran dgn pmpn..esp melayu la...mun lepas belaki mestila alu xberias gik..lupak dirik..kotan syg anak & laki, jaga cdak..dirik mpun d lupak..ne bleh kedak ya ho.....elehh aku tok bercakap mcm la aku tok dh kwen haha ^^V..geney upa aku lak kahh haha...p kesedaran yg pentg!! (so ingt kan aku kelak2 mun ku dh kwen pg kepasar pakey baju kelebar jak ya plz...tegur aku, anok aku yer..i will appreciate it @_@, sbb dh kes parah ya mun ku gia haha)

btw. senanya aku lucu
ngan iklan ya bukan apa..mak aku pernah mentioned juak sebelum tok..n aku terkejut lam iklan pn ada...my mum penah padah..mun mok diat laki kau dh tua lak diat muka bapak nya....mun dahi luas, xda berambut, gg tggal sebatang?? naaahh ambik kau!! fuhhhh...kata2 mak ya...

mun mcam ya, bley x aku pdh
"lepas saya tgk ayah awak tdi..memang susah hati saya" hahahahaha..
<---haha men2 jak la, not point to sapa2 ha...
--->


p/s :: pun suka iklan cadburry gold...wlpn nampak cliche..tp i liiike~ n xmungkin lelaki melayu gia...bkn nak anok la p bpk sendirik gik pdh... bok gentleman p agak bpk ompuan kt umah mintak nya..
so ayu bilang apa :elehh xromantik pun, xkedak or kalah leh omputeh...org melayu memang selalu lupak babak romantis yg perlu wujud lm sesuatu hubungan..betul x?? tepuk dada tnya selera..daaa ^^

juz for fun,
princess ayu


No comments:

Post a Comment