Thursday, May 6, 2010

A to Z me...=)

A = ayu is my nick name...jz formal way jk org akn tggah tanty or miz tanty aisehh ahha

B= britney is my idol...nya kedak princes..[itu dulu] knek tok artis yg kedak princess is taylor swift..bh sama nama ngan keta ku ehek...p aku tetap juak suka britney geney2 pun..nya polah ku rs sentiasa muda remaja bh ihhhii..ingga nyawaku...

C= cepat marah cepat sejok balit..cmtok scene nya cth la...org polah ku geram..k kau ya...sapa nyuroh ku kechik ati...p nak sekali jak org ya bait2 kelaka ngan aku mcm xda papa belaku alu lah niat ku nak marah o xmok tegur nya seumo idup ya tek punah ranah, hancur lebur...haha angat2 taik ayam jak...marah eksenn..asalkan org ya dolok bait ngan aku then settle everything..tgk s simple s tat jak uhhh bongok aku tok..

D= duit adalah penting!! ingat anak2...hahhaa.,,bukan materialistik tapi yalah kenyataan eh. sigek jak soalan aku "kenakla brg kachakk2 cute suma yg aku maok ya reganya mahal??? bencik2...down ehh diat brg best yg aku xmampu beli..owh napsuu..udah2 lah ya~~

E= epi ngan life aku...ada family yg best d dunia..i love my dad,my mum n my sisters..bpk ku yg hebat aisehh bpk ktrg ada pande gitar?? pande main2 ngan ktrg guro2..naaa..aku jak ada bha..eheheh...mak ku best mun tem bli brg..akan d sempurnakan apa yg d mau ekekek..p dh keja tok supan mok mintak ehh..uwaaaaa..mak ku best n bait =) they're the best parents ever..seyesly xmok tukar =)

F= fussy. mak ku pdh aku tok fussy lam segala hal...xpecially hal molah baju kurung, kebaya n lain2..aka cerewet tahap gaban lah..ehhe (sengeh2 cm kerang busuk)..aku xkan pake bju yg xseswaii ngan ngan cutting aku ahaks...eksenn diva la tek fiuwww very the gedixx

G= gila2...hanya org yg rapat ngan aku jak kenal aku..mun dak org akan padah aku tok penyupan, pendiam,,,nang bait muka..eheh...ku suka menceriakan org bh suka tgk org hepi n tetak =) [i'm unpredictable n u'll discover the unexpected side of me...]

H= how i wish i could have unlimited moneyy.....hehe...duit jak aku tok..

I= irreplaceable..wasehh tok nag perasan abess lah...sa best madah nya pun irreplaceable haha..perasantan!! aku best bh ^______________________^ xmalu eyh ktk~

J= juicy couture..aku suka handbagnya...n paris hilton pn handbag juak..girlie, wish hv 1 kelak..sabar ayu sabar lom stable gk nek tok..

K= kawen?? hurm blom gik..sbr...sik diat cta adamaya org kawen manyak msalah?? naaa aku takut dgr hal2 kwen tok...hueeee...jd omputeh gerek jak bleh?? haha gilo ko yu, jgn d niat gia ehh~~

L= lapar akan buat kepalaku pening n rasa ampus nyawa haha..lelah..mun ada simptom2 gia awal2 lah aku crik makanan k kunyap2..mundak..hmm bisa mati..eran aku ada org dpt x makan nasik 2 mggu..aku searii dh asa mok matii...ada cacin lam perut nak??

M= mileh makan,, sik nengok aku kurus?? haha sik akan ku makan ayam kfc yg dh sejuk..wekkk,, ckit sejuk pn xmok ku jamah rela brik org len ;P mun mkanan xnyaman ala2 maknan kafe u ya,, mkn ckit jak k alas perut then xabis haha yalah aku an lauk ku at least mesti ada 3 n kalerful----> sik suka mkann dull yg puteh ajak mcm ospital eeuuw

N= nangis. aku nang crybaby lah...org mun tem merah2 akan koat marah..aku akan koat sedeyh..pelik tapi benar...xda mnda mok nangis pun aku akan usahakan utk keluarkan aik mata bruk ku lega..yeap that is me...1 lam dunia nak?? unik la kononnya tek ahah

O= oh lelaki itu sexy bila mempunyai susuk tubuh yg hott gila..6 six pac baby....aku akan tgamam tgknya wakaka..oppss thats fact dear,, and smile,, gigi cantek tersusun n cute wow tambah perasaan suuka,, rambut best,, bh sng crita msti bgaya lahh smart looking!!

P= princess swift QAS8065 lah teman aku nektok..everyday bsama...ku sa ku xpat hdp tnpanya..n i like it very2 much whole world..ekekke...sory citra enchek obeng..i have to vote for my swift!!! kerana dia bestt gilaa teheee =))

Q= question : apa yg plg ko suka ttg fizikal kau?? erm...aku suka bahu aku...asa model ku mun diat bahu aku,,ku sa bahu ku sexy wakakkakakakakaka....[larikkkkk] keduak is...my high cheek bone,,walaupun aku sik suka nya telalu obvious tem aku senyum tp heyyy ya membentuk muka jd segitiga xbooooolat..apakah??? haha

R= rambut lurus. originally lurus,,kadg2 hepi juak org tnyak straigthen ka ambut kau?? eheh dgn bngganya tek jwb "xlah..natural bh" haha..n aku suka rmbutku even org pake golong ku sa ambut lurus nyaman d jaga...ambut mena pokk indak la~~

S= SKII aku pun mok cuba menda tok..akan yu kelak ha...(mode memujok dirik ehehhe) mcm alus jak kulit best jak,, skin reborn..aku maok ngekkk

T= tdo is heaven..aku sng glak nak tdo,,dmana2 n sekejap jak...n bahayanya aku tdo mati..tdo sik hengat dunia..=DD

U= ussually do sumthing without thinking the consequences...naaaa lepas ya,,akan bermulala episod aku menyesal sik sudah2 wakakkaa...plu guidance..almaklumla gik kechik miak tok ;P

V= victoria's secret model pun body is soo eye catching & admiring, dgn wajah jelita..yg best2 jak la haha bok sukk diat

W= wayang..aku heran kenak org mun nak ngedat suka diat wayang..pdahal buang masa,,bukan kelaka pun jumpa utk dudok diat crita..not like not like hahhaa...n xromentik pown weeeeeeeeee~~

X= xtremely koat mengomen..hahhaha....aku la ya..n koat membangkang..xpcially kata2 bpk ku..ehhe..senanya aku suka bh kelaie ngan bpk ku kelai k mulut jak..(heii sik pnah gik ku sik tgur bpk even sehari tauk!!) suka2 jak diat nya manas...suk ati mcm menang hahhaa..<---anak yg jaat sekboh d ekot haha

Y= y i love to dress up before going out?? bcoz konfiden level ku akan tggi n bukan utk flirt okkay...i dress n makeup for myself..love to look good..the desire to be beautiful 4 my own sake..i'm sure tat u have the same feeling 2 rite??

Z= zeless gila mun diat pompuan2 cantek diluar nun..kenak cdak kachakk gilak...alu down ehh haha..sik pasal2...kaki tggi, pp ada lesung pipit, puteh licin, bibir yg cute mcm lisa surihani waaa...and mcm2 gik lah....aku suka diat org kachakk,, but i'm straight ya..not lesB at all,..boh bingong,,;P suka diat org kacak aihhh ehehe ^^V peace...sekpa aku tetap bsyukur, muka ku tataps manis dpandang sejok jak mak mertua diat wakakaka...(sa nak monntahhh)

.

.

.

dah dah....buhbye my diary..=)

hugs 4 u.

stiap ari janji mok tdo awal p aku jaat

sory my body...i love u

jgn sakit keyh..=)

No comments:

Post a Comment