Tuesday, September 13, 2011

super long straight vs perm hair.


sometimes i just miss my long super straight hair :P
dulu saya tido tak payah kesah pun rambut tu nak dibaring sekali
dulu saya tak yah terikat sangat dengan penjagaan rambut
boleh tarik2 sesuka hati
boleh letak jari (pakai jari pun boleh..)
dulu saya tak payah pun nak maintain-maintainkan rambut..
dulu bila travelling saya tak heran pun alat-alat straightener


tapi sekarang,
banyak sunggoh pantang larang
alaaaa rambut tak ori..buat heheh ^^
tak boleh dah nak main-main rambut nak selak pakai jari-jemari yang mulus ini..
(takut rosak curl nya ececeh..)
nak tido pu berjaga-jaga..opps itu minggu pertama ja ok..pastu harammm haha
kalau travelling perlu bawa menda-menda alah nak kasi maintain rambut huhuk
(hair blower untuk rambut perm, styling foam, vitamin rambut, mask tok rambut and bla-bla-bla..leceh sunggoh tau!!)
tapi satu ja best!! saya tak payah sikat rambut lagi...wink
but now rambut baru i feel fresh..
and rasa bad girl..sebab saya dye sket ^__^
--> rasa nak memberontak siket macam avril lavigne...

i do what i want, when i feel like it..^^

macam matured.haha dewasa la sangat k buhbye...gud nite~
curl x nampak sangat



4 comments:

  1. hahhaa terbaekkkk ayat tema ya..hehe,, maok feel fresh konoknya tek hehehe,,

    ReplyDelete
  2. rambut momoy super long straight in blonde colour
    ingat nak perm tapi takpe la sebab momoy boleh curl sendiri di rumah

    kalau dah perm susah plak nak lurus balik

    ReplyDelete
  3. @.::: Princess MOMOY :::.
    super straight lebey senang nak jaga..tp rmbut ayu macam senang ja nak lurus balik hehehe..pelik tol

    ReplyDelete