Tuesday, October 15, 2013

Budak ni memang bikin gua panas! Apa ni?



Ni gua marah marah sangat ni. apa motif lah budak ni. Pakai gambar gua untuk facebook account dia. Adakah disebabkan budak ni kurang kasih sayang? suka melayan lelaki gersang? atau adakah dia lelaki yang gila, sex maniac? Ohemmmgee please jauhkan keburukan dariku. Janganlah budak ni gila buat benda tak senonoh menyebabkan gua kena tempiasnya satu hari nanti, i mean kena sumpah seranah orang hue. Haish gila, gua dah message baik-baik remove pic profile tu takut mengundang kekeliruan dia ignore. Gua add account dia. Dia ignore. Akhirnya gua di block. Silaka betul. Eh boleh ka menyumpah sekejap di hari baik bulan baik ini? uwaaa rosak identiti gua sebagai gadis sopan tidak melayan lelaki pun, yang tidak rajin pun nak chat dengan lelaki malah melayan inbox saying "hi dah makan ke. u sihat?" Bukan sombong, tetapi perempuan lebih baik jika menyombong untuk menjaga maruah nya. right girls? Please how to report this. How am I gonna react with this kind of problem? 




For real, this is scary thing for me. Gila budak ni. tak ada kerja betul banyak masa kot..I am no Wawa Zainal, Neelofa, I am no Leuniey, I'm not popular even i am not a popular blogger. Picisan cuma..huhu. apa salah gua? Huaaaaaaaaa....stress jiwa, budak ni Memang bikin gua panas..btw, gambar terkini paling atas tu hasil ikhsan dari kawan gua yang jadi mata-mata hue seb baik dia approve. siap la ko budak!


p/s: oh ya dikesempatan ini ayu nak ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha semua. :)





16 comments:

  1. Replies
    1. peminat lah sangat sampai rami orang keliru ayu ada account baru :'(

      Delete
  2. Selalunya kes begini motifnya nak cari perhatian dan menipu orang, lelaki khususnya sebab saya ada kawan macam ni. Bila tanya gambar siapa, alasan gambar kakak angkat. Tapi yang peliknya boleh pula login akaun kakak angkat ek. Lawak betul. Mau menipu pun tidak pandai. Ingat saya bodoh ke apa. Huh! Menyampah la!

    Ya, saya setuju dengan Ayu. Perempuan lebih baik menyombong untuk jaga maruah. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu lau nak menipu orang tu yang takut, nanti tak pasal2 ayu pulak yang kena.. :'(

      Delete
    2. Itu la pasal. Lebih baik Ayu minta tolong kawan-kawan di fb, klik bahagian options akaun orang tu atau gambar Ayu, lepas tu klik report. Bila ramai yang klik, akaun itu automatik akan ditutup. :)

      Delete
    3. You're most welcome. Ada yang dah cuba, memang boleh. In Sha Allah, boleh. Kalau tak dapat, maaf yea. :(

      Delete
  3. Seamat hari raya haji kepada tuan blog :) dari mawardiyunus.com

    ReplyDelete
  4. sila report kes seperti ini ..jangan di biarkan

    ReplyDelete